Monday, June 22, 2009

SEMBANG -SEMBANG &MAKAN-MAKAN

hehehe so bila dah abis pose jek aku dah mula rimas dalam hidup aku mana ade pernah make over cam tue sekali kan so dah tiba masa aku nak jadi seperti biasa balik kan kata mak tok hahahah cam jantan heheh bukan jantan tok hehehehehe tomboi hehehehe.aku dah mula buka baju aku yang cantek tue kan mahal oooo buat baju tue leh beli cam 2 hehehheeheh

so dalam masa yang sama aku duduk dekat khemah kenduri kan so aku jadi cam raja kan lapa seh x makan dari pagi mak tok dah bising suh makan kan sebab dia tahu cucu dia nie kalo x makan kan nanti jadi bertukar jadi hulk plak kan.......kureng hasam punya mak tok hehehehehe biasa la kata mak tok dah tunang pun masih jadi cam budak kecik ag kan mak tok memang cam tue selalu,tapi dia sayang kat cucu dia yang cun dan demok 2 nie kan.so aku makan la time makan pun ade yang ganggu aku makan hehehe saja nak teman katanya cian akak makan soang 2 so ajib gondolas hehe merangkap bakal adeq ipar aku nie kan dia pun tumpang sekaki makan ngan aku di ratah 2 sambal ayam aku hengat dia nak makan nasi..di sudut kanan khemah pak lang,mama.mak cik jah, mak lang wan duduk bersembang berkenaan dengan aku punya majlis akan datang la kan hurm x tahu bila ag aku naik buntu bila dah tunang nie cam 2 orang nak tanya kan nak cepatkan majlis biar dulu kami berbincang antara satu sama lan dan masa yang sama cakap saja pun x bole kan mesti nak ada PULUS ma apew da aku dah cakap ngan mama masa tarikh dan waktu akan ditentukan oleh aku sendiri,so mama plak setuju sebab dia tahu aku cam mana kan keadaan kami pun masih terumbang ambing mama faham kata-kata mama menyenangkan hatiku....mama faham

No comments:

Post a Comment