Tuesday, June 16, 2009

Masa untuk Pose

setelah selesai makan maka adalah di maklumkan rombongan dari pihak si dia nak balik katanya kan hehehe so aku apew ag make pun ade ag jadi nanie adeq syakinah pun apew ag ajak la aku kew padang belakang umah huhuh dekat belakang umah aku nie ade pohon bongzai yang tumbuah liar so juruphoto x berbayar aku nie nanie apew ag suh aku buat macam2 pose kan hehehe ala hindustan.mak arab la gadis melayu la lari sana lari nie kan hehehe so menunggu malam kami pun apew ag heheheek begambar sampaikan bateri camera aku nie abis la hehehe
cess baru tunang cam nak kahwin dah kan ala biar la orang nak cakap apew pun janji aku gembira yew la bila dipikrkan kita nie bukan ari2 buat benda cam nie hehheek so aku x lepas peluang nak bergambar sampai penat la kan nak kata aku nie nak menunjuk2 bukan la aku nak yang terbaik dalam sejarah hidup aku kan dalam masa yang sama aku hanya inginkan sedikit kesempurnaan biar diorang pandang walaupun mama sorang mama mampu jaga anak 2 dia lepas abah x ade so x adela sedara mara sebelah abah pandang rendah pada mama yew la aku berdoa sangat agar MAJLIS PERSANDINGAN aku akan datang berjalan lancar tanpa halangan dugaan dan aku dapat langsungkan sempurna serperti apa yang dirancangkan..AKU BERJANJI PADA DIRI AKU yang aku akan bersungguh-sungguh untuk menjadikan impian aku berjaya dengan cemerlang,AMIN YA ALLAH kabulkan doa hambamu ini AMIN

No comments:

Post a Comment