Monday, June 29, 2009

NANIA OH NANIA Dari kedah, balik KL

so semua majlis berjalan dengan lancar 8.6.2009 masih di kampung sebab aku akam bertolak balik KL 9.06.2008 selasa la hehehehe x buat pape cuma duduk di umah jew kami akan bertolak pagi mungkin petang la sampai ke KL ajib ngan nanie balik sendiri sebab ayah keje petang so naik tranis dah besar pandai 2 la mereka so aku plak balik ngan mak ani dan kak pah my best friend pun balik sekali ke KL yew la dia kan housemated aku kekekekekh mesti la dia ikut kan so dalam masa yang sama perjalanan kami x ade la buhan sangat kan hehehe ade si tipah ade mak ani wartawan TV3 yang x bertauliah tue kan heheheheh.sampai KL dalam kul 6.00 lebih driver bus tue entah la bawa bus kew bawa kereta lembu x pewla janji selamat sampai sudah kan so sampai kat pudu pun dah penat lepak kejap kat kedai makan tunggu teksi datang then balik umah masing 2 penat jadi sampai umah semua cam ular sawa mals nak buat keje hehehehehee...esok dah nak mula keje lagilah aku malas kan nak keje kan sebab dah lama coti kan jangan marah hek hek so malam aku x buat pape cuma menunggu tunang aku datang umah nak g makan kan lapa hehehehehehe

No comments:

Post a Comment