Tuesday, June 30, 2009

JUNE TO JULY

hahaha ari nie dah 30 ari bulan lupakan bulan june menanti bulan july hehehe x semetinya aku lupa sepenuhnaya ade kenangan yang x dapat aku lupakan dalam sejarah hidup aku aku tahu ia x kan berulang lagi cuma aku akan simpan dalam dairi hidup aku ari nie aku dapat gaji so aku settle kan semua hutang piutang aku hehehek dan berdoa agar aku x jadi cam bulan lepas,bajet lari giler nasib baik la ade jugak insan yang pemurah membantu aku di kala aku kala aku kesusahan malu memang la malu dari itu aku terpaksa minta tolong !!! kan walaupun sebelum nie aku x pernah jadi cam tue harap 2 lepas nie x jadi ag
aku berdoa agar lepas nie tiada lagi dugaan yang begitu hebat ini namum kalo ade jugak dugaandarin-NYA aku berharap aku dapat harunggi dengan bijak laksana,AMIN

No comments:

Post a Comment