Thursday, May 28, 2009

ALAHAI...

alahai cam mana nie aku makin susah hati bertambah-tambah gaji x dapat ag pulus diperlukan then aku punya persiapan 60% baru jadi aku menjadi buntu cam mana nie ada saja yang kene rompak hehehhe kesitu plak harap2 masuk la gaji kan esok ...aghhhh
buntunya cam cam nak beli alahai YA ALLAH tolonglah hambamu ini permudahkan segala rangcangan ku..

harapanku agar semuanya berjalan lancar apew ag nak beli nie adoiii
cam mana nie buntu apa yang aku perlu aku lakukan sedey la cam nie hurm.ilang mood aku nak keje nie...

kenapa aku rasa suram jew malam nie ek napew cam ade orang berbisik jew di lubuk hati aku terngiang2 satu bisikan...


alangkah indahnya kalo ada ABAH mesti senang x lah aku ade dekat sini...keje bagai nak giler,DUGAAN yang diberikan amat besar

majlis yang akan diadakan hanya serderhana cuma aku maukan yang terbaik supaya orang x pandang hina pada keluarga kamu biasa la dah susah nie memang la cam -cam la alasan tapi ade tapi nya itu dulu masa aku masih budak x tahu pape bila dah makin meningkat aku tahu cam mana nak tentukan baik buruk sesuatu kejadian aku dah tahu mana kaca mana intan dan mana permata

aku tanam azam untuk buktikan pada semua yang aku mampu berdiri pada diri sendiri mampu berdiri gah dengan usaha sendiri

moral of story
"do the best among the best "

No comments:

Post a Comment