Thursday, May 28, 2009

TAHNIAH !!! TO MY BELOVED SISTER


haha baru lepas dapat call dari mama

adalah dimaklum kan bahawasanya
MS ROSALIRA BINTI ROSLI

di minta menghadirkan diri ke majlis anugerah cemerlang bagi tahun 2009
pada hari ahad bertarikh 14.05.2009 AHAD.


ALHAMDULILAH

kak nani bangga ngan adeq hehehe harapan setinggu gunung nie tau nak korang berjaya kan.bersyukur kepada ILAHI dengan limpah kurniaNYA adeq berjaya mengatasi cabaran kak nani kan jangan ingat dah dapat anugerah cemerlang nak goyang kaki jek adeq hehehehe tahun depan exam jangan nak ingat lambat ag gheheheheheeheh
so be alert study jangan nak malas jek buchuck hehehehe demok 2akak nioe malas ek mak tok cakap kan adeq malas kan so ade spy ek jangan nak mimpi hurm cabaran seterusnya


TAHUN DEPAN DAPAT "A"
hadiah MISTERI menanti ADEQ


okey hehehehe harapan untuk mereka berjaya amat tinggi ini adalah amanat ARWAH ABAH
sendiri...
dalam hati niatku sendiri memang ade niat nak sambung belajar tapi nakbuat cam, mana mama susah dia sorang marah memang marah padanya tapi nak buat cam mana sayang masih ada walaupun dia buat apa sekalipun aku kene terima sebab dialah permata hati ku setelah abah pergi..abah pernah cakap mama nie susah nak fahami jadi kakak kene tahu perangai dia mama ok sebenarnya...
ABAH sendiri cakap pada aku mama nie susah nak tunjuk perasaan sayang dia pada seseorang
tapi KENAPA ??
dalam masa yang sama aku x cakap yang aku nie benci mama cuma aku rasa napew mama jadi cam tue sejak ABAH pergi betul-betul berubah ?? belum ada jawapan
MAK TOK sendiri cakap MAMA nie susah nak bawa berbincang walaupan dia buat salah dia susah nak terima sesuatu teguran DIA saja yang betul tapi bak kata MAK TOK bila dah terkene batang hidung sendiri baru nak tahu sedangakan mama KAHWIN pun mak tok pun x setuju apatah ag akun nie kan EEEEEEEEEEEEEEEE tension kan !! hanya mak tok saja yang tahu isi hati ini aku kesiankan mama tapi mama entah la diam kan diri sajo malas nak buntukan fikiran aku yang kusut makin kusut nie AAAAAAAAAAAAAAAAAAGHHHHHHHHHHHHHH

2 comments:

  1. baiknyer kakak nani nih...

    syg..buruk baik seorang ibu tu..dia tetap mak kita kan...sabar yer...

    ReplyDelete