Monday, May 25, 2009

MENANTI HARI BAHAGIA

diam diam dah masuk tahun kedua aku mengenali dia so kat sini mulalah detik baru disinilah mulanya hidup baru padaku,dia memutuskan ingin teruskan hubungan ini dengan lebih mendalam lagi.maksud yang disampaikan pada aku,aku masih tertanya-tanya pada suatu malam kami berjumpa dia memberitahu niat untuk kami bersatu dengan kata lain kami bertunang jadi dia putuskan aku yang tentukan hari yang bersejarah tue dalam masa yang sama aku ngah pikirkan bilalah masa yang sesuai untuk majlis tunang kami bersetuju 07.06.2009 SUNDAY adalah hari yang sesuai semua family dia pun dah setuju.aku makin hari makin bertambah semangat.nak hadapi semua ini dah kini aku menanti dengan penuh sabar `

1 comment:

  1. congrat nani...nanti jgn luper ajak mummy mkn nasik minyak tau...

    ReplyDelete