Tuesday, August 18, 2009

AKU DAN SI NURUL




hari ni aku keje kul 11 spilt so ade masa rehat 4 jam so aku x ado keje nak buat 1st g makan dulu kat kedai murah ngan nurul sama kak azureen hahaha abang kedai salah cakap ngan mard kak nak nasi kew x kenal jantina mard hahahaha aku bole g umah nurultahan la teksi yang nak jadi cerita nie pak cik teksi mak ai ramah tamah ai siap speking lagi ngan nurul sepamjang perjalanan nak g umah nurul ,membelel jek si nurul melayan jew walaupun broken hahahahahah speaking sajo heheh sampai umah nurul pak cik tue bentikan kami so bayar tambang jalan la kaki nak g umah nurul nie ade la sorang budak buat bising kat umah dia hahaha biasa la dah adat kan si nurul nie dengan selamba ehem ehem kan budak tue alamak !!!!!!! hebat -henat sampai umah sajew jew kan nak ikut jalan jauh nak jew aku geget ko nurul wow umah dia memang gempaq giler la dah bersyukur da kalo dapat umah cam tue kira dah ok dah huhuhu tambah 2 duduk ngan hubby nyaman jew udara huhuhu nakal jugak hahahhahahaha biasa la so bila sampai kat umah nurul masing cam babun kepenatan mengkedarah nasi kat kedai dah satu pasal penat bising melayan pak cik teksi satu hal jalan kaki lagi apew ag salin 2 baju nurul bagi aku baju merah huhu cam baju banduan ek hahahhaha jangan marah nurul tapi nurul cekci huhu wara coklat baju nyew miowwwwwww!!!!!!!!!!hik hik so masa nak balik dari opis nurul belai ABC haha apew ag aku pun tengah haus bedal sajo sejuknye....huhu nurul bagi bantal busuk dia lembik lagi la buat aku,lemah nie hohoiiiiiiikalo aku dah dapt bantal hahaha apew ag....nantok!!!!!!!!!!!!!!!! la lama kelamaan nurul dah terbang di awangan daaa khrohhhhhhhhh kroh!!! hak hak aku layan citer ASRTO SEPET hehehe mata nurul ngan wan pun sepet jugak aku pun hehehehehtetiba kul 5 so aku nak bangun nak mandi hehehe mandi wahhh segarnya pas tue aku kejudkan nurul bangun sebelum bangun alram handpone nurul bunyi hahahahahhaha satu kampung ley dengar hahahahabangun la si nurul dengan babunnya yang berwana unggu teddy bear dia la ngan bantal busuk yang penuh ngan peta ahaksss!!! alamak tunggu si nurul bersiap kalah PM seh hahahaha wangi 2cepat la nak turun bawah nak cari teksi hahahhaaa apew dah hujan nak turun dah nak g tunggu alamak nurul masak nak berjalan mendaki bukit turun bukit hap hap merbahaya!!!!!!!! hahahaa hujan la.................alamak berbasah hujan cam memori daun pisang plak dalam masa yang sama wan.mard call nak login jabatan login sedunia pun x sebz aku daaaa hahahahahahso hujan dah turun nurul....hahahaha mengkekek aku ngan si nurul kene tempias hujan so lama jugam menunggu aku dah kesejukan niebaru la dapat teksi masuk dalam keadaan basah tapi x banyak la..duduk sembang pasal kengkawan kemudian sampailah kew menara celcom itulah kejadian hari nie sampai sekarang aku ngan melayan cust babun x reti 2 nak tido ag kan



No comments:

Post a Comment