Sunday, August 16, 2009

12.08.09 outing esplanade



dah berapa lama aku x online.disebabkan hal hal tertentu yang tidak dapat nak dielakkan...so ari nie aku nak updated aku punya blog aku 12.08.2009 ari tue aku ngan semua budak 2 team esplanade aku g sunway lagoon walaupun dalam keadaan x berduit aku gagahkan sajo sedey hati ini nak buat cam mana....aku gembirakan saja hati ini memang best giler actv2 yang di adakan memang ok la x ade la buhsan sangat....ta[i cam x sedap hati jew macam sesuatu yang nal terjadi jew aku still lagi di sunway lagoon still lagi main 2 kat sana saat 2 ini x kulupakan yew la bukan selalu walaupun tunang aku x ikut aku dah minta izin ngan dia.
Tapi aku..................aku rasa sesuatu yang pelik terjadi x pew aku tunggu dan lihatperut lapa.kesejukkan dan kepenatan then main-main lagi cam x ado perasaan hahahahahah
namun demikian aku dah terima call dari tunang aku yang mak eton di masukkan dalam wad HBKL.patut la
dikala aku bergumbira mak eton bertarung nyawa..disana aku mengambil keputusan nak balik secepat mungkin namum adat la aku nie menumpang so kene la ikut driver aku dah citerkan segalanya kat kawan 2 aku terpaksa pulang.....dalam hati memang x sedap dari mula aku sampai kat celcom lagi....ade jew cam2 halangan upernya ade benda nak jadi thenaku balik ngan wan ,nurul dan mard.semua dalam keadaan lapa dan x bermaya aku minta wan turunkan aku kat depan HBKL
jalan kaki aku masuk kew HBKL tue nak buat cam mana layankan sajoso bila sampai sana aku tengok mak eton dalam keadaan x bermaya dan sakit la sedey bila aku tengok dia upernyer doktor cakap dia kene ulser perut doktor cakap nak buat skop untuk rawatan selanjutnya untuk kebaikan aku ikut sja kata doktor...

No comments:

Post a Comment