Monday, July 27, 2009

adakah benar PELIK

dah berapa ari aku x updated blog aku sejak 2 internet kene blog kan so ari nie aku ade masa sikit la keje pagi buat aku masih ag kat opis sebab kul 8 ade overtime sampai kul 11 so aku x nak kene kuat sikit keje sebab aku nak pakai duit banyak kan masuk kul 8 pagi bie hantar menyusahkan dia lagi kan sebab lambat sangat bangun pagi tadi napew la aku susah sangat nak bangun awal kan napew dari dulu lagi susah la cam nie susah nak disiplinkan diri adussss so bie hantar ngan motor adeq dia..dia cam marah 2 sikit la x dapat call aku aku pun rasa heran aku on jew phone aku plak upernyer bila masuk kew opis aku check la line dia upernya kene call bar so aku take actv call careline la minta open balik lines due Promise to pay sampai hujung bulan kan hurm kene marah lagi x pasal 2 aku diamkan diri saja entah la sejak dua tiga hari nie aku asyik nak kene marah jew ngan bie aku malas nak melawan padahal aku rasa tue tue bukan salah aku pun semalam pun sama masa bie rehat aku x keje so dia datang seksyen 1 kedai cik man nak makan sesama aku datang jumpa dia jew mukam masam cuka dia cakap napew x datang awal dari dia.aku sebenarnya malas nak g sana yew la mungkin ade sebab 2 tertentu kan so dia senang 2 jew nak marah 2....aku diamkan diri lagi,dan minta maaf malas nak gaduh.... nak cakap lebih 2 kang aku jugak yang di persalahkan biasala mungkin dia tension kot tertekan

No comments:

Post a Comment