Monday, July 20, 2009

20.07.2009 ACTV ARI NIE

rinie aku x keje so rinie aku bangun kul 11.40pg so aku nak g carefour dulu jumpa bie nak makan ngan dia time die rehat coz semalam bie balik dari perlis penat sangat nak turun seksyen 1 x larat katanya nak buat cam mana so kene la faham dah penat x leh nak paksa kan so dah tue rinie la aku ley jumpa dia kan dalam masa yang sama aku ade deal ngan mak eton nak jumpa datang umah dia kat keramat huhu minta izin ngan bie dia x bagi bukan apew takut aku ade complot ngan mak eton hahaha upernyer dia bergurau haha so aku dah siap 2 then g la carefour jumpa bie kan aku terasa nak makan mcd so......time lunch kan mcd ade half price huhuh
pas makan aku nak balik umah......
bie cakap ari nie dia separuh hari so balik ngan dia ari nie pun dia bawa moto amer so balik la ngan dia masa naik motor nak balik dia g kat parking kat care4 tue upernyer dia ade beli kerusi untuk atuk buat rehat-rehat kan hurm alamak nak bawa ngan motor adus cam mana nie kan akhirnya aku yang kene bawa motor hurm bie kat belakang pegang kotak kerusi tue kan ...hahah rasakan dia kenekan aku kan ade kew punca aku kena bawa motor kan huhu tapi cam best plak aku merempit rinie kan hahah dalam masa yang sama aku teringat mak eton hahah x sabar nak datang sini kan aku buhsan kat umah sorang aku balik umah then siap 2.bie balik umah nak membuta penat katanya,bila dah siap aku calling2 la bie cakap aku on the way g umah mak eton naik teksi saja kan..layan sajooo zazzzzz!!!!!!!!!!!!!!

sampai umah mak eton aku ade bawa bijiran untuk mak eton
yang bestnya mak eton terus minum alamak terharunya ...
huhu sedap katanya ok la kalo cam tue

so petang nie aku x buat pape aku just tolong adeq asmida buat kerja umah pasal pakaian tradisional kaum-kaum yang ade kat MALAYSIA...

pas tue mak eton beli ayam woooow dapat makan ayam goreng....huhu pas mak eton goreng 2 aku adeq ngan nanie makan sesama nanie ade bagi sos hasil kerja tangan dia kan so aku pun rasa la bole tahan sedap hehehehehe
ngan jem nenes ok jugak tue sedap bangat dong!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



lepas tue kul 8.30 datang plak laksamana HANG TUAH + UNCLE UJAN hehehehehehe
dia datang jugak hahahahai kaco jew kan so sampai la sekarang menonton TV sambil aku update aku punya blog nie kan huhuhu

No comments:

Post a Comment