Sunday, June 14, 2009

aJIb gONdOLa


HEHEHE
AJIb namanya heheek,manja dan x banyak songeh bab makan memang no satu x memilih perangai nak dekat sama ngan aku la makan kegemaran pun sama ngan aku dia lebih suka ulam ulaman cam aku rasanya,x susah nak jaga orang cam dia ade apew makan ajo cam aku bedal jek semua hehehek kadang2 aku rasa terharu dengan dia sebab dia akan tahu kalo aku diam jek dia akan bertanya then bab makan memang x lupakan aku dia mesti ajak aku the dialah tukang baca doa suka buat kelakar suka pada kucing hurm manja kan mamat nie but dia bukan nonok ok hehehek dia tulen ok.dia juga seorang penari sama cam adeq asmidah ok cuma adeq in advance sikit la adeq berlakon.lemah gemalai x bermakna dia lembut katanya la hehehe berdosa katannya cam ustad dah adeq aku yang sorang nie kan

2 comments: