Thursday, May 14, 2009

"TUAH AYAM LETAK DIKAKI TUAH MANUSIA SAPEW YANG TAHU KAN "

SETELAH
lama aku berkerja disini makin hari makin buhsan makin hari,makin hari makin menyampah pandang BOS aku nak 2 aku punya supervisor yang GILA KUASA
kan hurm

KISAH HIDUP aku mula berubah kalo x salah dalam bulan 7 kot KAK AIDA salah X staff kat SECRET RECIPE dia datang ngan bf dia aku pun cam biasala bila dah lama x jumoa bila sekali jumpa tanya la dia keje mana kan hurm dia cakap keje dia keje ngan CELCOM aku cam berminat jew kan !!!
cam aku layak hek hek !!!!

aku ajukan soalan padakan LAYAKKAH AKU
kak aida menyatakan padaku bagaimana cara nak appy aku cam nak jew cuba nasib dan aku ade pesan ngan kak aida agar benda nie dirahsiakan dulu KAK AIDA
ade tinggalkan no HR KELLY SERVICES masa tue yang handle bahagian tue MS ZANA
aku call sehari selepas kak aida bagi no tue just nak tanya,TAKUT AKU bila bercakap ngan MS ZANA memang speaking LONDON la kan jadi adus ingat dah x dapat after speaking wah dia suh aku g interview alamak dah la tengah bulan nie x ade sen cam mana nie aku masa tue x ade duit JADI MANGSANYA kak INA la aku call kak ina yang bagi duit untuk pinjam kan so aku ade masalah ag besar...dah ada duit x tahu kat mana plak nak g nasib baiklah KAK AIDA ade dia yang hantarkan hurm,1st time aku g dia hantar ang second time dia x ade plak aku kene g sendiri alamak cam mana sebab 1st time aku g ade masalah plak mak cik aku sakit emergency dia masuk spital HKL aku minta untuk balik aku ingat dah x dapat than diaorang call balik alhamdulilah rezeki nak buat cam mana aku terima panggilan dari KELLY yang suh aku lapor diri dicelcom ALHAMDULILAH

"TUAH AYAM LETAK DIKAKI TUAH MANUSIA SAPEW YANG TAHU KAN "


JADI
aku dapat keje masa mula mula aku pakai handphone dulu aku call careline aku ade cakap yang aku teringin nak jadi cam careline punya perkerja heheheh...sebab aku suke bercakap kan hehehehe jadi impian sudah menjadi kenyataaan kan hehehehehe
YA ALLAH terima kasih SEBAB KABULKAN DOAKU amin !!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment