Sunday, May 10, 2009

HaRi SuSpenD


alangkah bahagia bila hati ini dicintai
dunia ini ana yang empunya setelah sekian lama aku dengan dia,bersatu dia mengekutkan aku dengan satu kejadian yang amat lucu dan suspen zaz kata wahid dalam rancangan melodi layan sajo kata kak fafa hehehehe bertarikh 5.jan .2009 ISNIN

hari ini aku dan DIA MUHAMMAD RIZAIMI BIN AMINUDDIN
bercuti OFF DAY la kata Omputeh tue ahakssss
jadi masing 2 deal nak g KLCC tempat yang kami selalu lepak tue yew la mana ade tempat lain daaaaaaaa.HEHEHE dia ajak tengok wayang huhuh heran jugak sebab ari nie dia x macam selalu cam ade benda yang x kene x pew tunggu dulu kali tengok CICAKMAN kalo x salah then HIGH SCHOOL MUSICAL huhu bedal sajo tengok dah dia belanja aku x lepaskan peluang kami bertolak pagi dari wangsa maju nak trains then turun betul2 kat KLCC
baru dapat gaji kan so dia la belanja makan KFC makan dulu then jadi kebiasaan seorang lelaki,bila lepas makan mesti nak merokok aku dah kenal sangat dengan perangai dia then dia tersengeh-sengeh lepas makan aku pun cakap yew la!!!!"pergi la merokok dulu then ayang g atas beli tiket dulu"dengan pantas dan tangkas dia berjalan menuju pintu masuk depan air pancut kat taman tue untuk jalankan tugas yang selalu dia buat huhu cam2 nak baut cam mana dah x leh nak ubah tapi x lah habit cam dulu huhu kira aku berjaya la jugak ubah dia dulu sebelum kenal aku satu caton rokok leh abis sehari biar betik heheheheh!!!

DALAM
masa yang sama aku menuju escalator ke tingkat 4 kalo x salah untuk beli tiket tungu punya tunggu cam menunggu giliran kat bank dia x muncul2 heheh dah tercekit rokok kot atau sesat cari pintu masuk x jumpa nasib baikla
zaman moden nie dah provied mobile phone so aku call la 0192178186 hehhe
QUEEN control bukan la aku blur nak beli tiket yang mana satu dia senang keputusan yang dibuat tepat dan padat:)



jadi menonton la sampai lebam layan jugak ceritanya yang lucunya HIGH SCHOOL MUSICAL aku adela tegur pelakon lelaki utamanya cam dia tersenyum dia sampai ke telinga ...

NEXT MOVIE

cicakman 2 citernie DIA nak sangat tengok aku x tahu napew katanya nak agungkan martabat FILEM2 melayu katanya biasa la orang berjiwa seni lain sikit aku kene terima dan aku suka sangat orang cam dia,ini salah satu pakages LELAKI idaman aku la hehehehe ..

No comments:

Post a Comment