Sunday, May 10, 2009

CINCIN PERTUNANGAN

lepas abis tengok cerita dalam kul 7.15 malam cam tue dia ade cakap ngan aku nak g tengok cincin tuang katanya nak survey jew la...AKU X TAHU PLAK DIA NAK BELI BETUL2 ALAMAK !!!!!!!!!!!

1st g la kat habib jewel nak beli cincin untuk pertunangan jadi dalam masa yang sama aku ingat dia nak tengok2 jew jadi aku nie special sikit biasala jari demok -demok heheheheheheh bila dah g sana x ade yang berkenan dan x muat heheheheeh:P then surver kat TOMEI plak ade yang aku berkenan dan muat plak ngan jadi aku nie customer services yang handle kedai tue promoted la kat aku cincin2 yang tantek-tantek dengan selamba dia melihat satu cincin yang dia berkenan tunjuk la kat aku then aku pun pengang belek 2 dia ambik cincin tue sarungkan kat jemari aku yang chumil nie kan heheheheheh

dengan selamba suke kew aku pun pandang rapat jew kat cincin tue aku berkenan jugak laaaaaaaaaaaa jerit dalam hati heheheh dia cakap ok MISS LILIAN ok la tolong bungkuskan cincin nie huh nak rebah aku aku tanya abang biar betul abang yew la apasal ingat abang main2 kew...ini betul2 bukan cubaan nak jew aku berlari keliling KLCC 240 kali wah meati penat hahahahha
cakap jew bukan nak buat pun,BARU ku teringat rupernya dia kan dapat DUIT KUTU hehehehhe patut la x leh jadi nie nak kene PAU hehehehehehe..jadi CINCIN sudah di beli aku plak yang WAKENA BABE hek baliklah aku dalam perjalanan dia cakap nak aku serahkan cincin pertunangan kami pada wan tanda setuju aku tanya harus kew mestila jadi mendengar cakap aku pun ikut la dia g umah dia wan dia nie verry special nenek aku sendiri pun x buat cam tue biasa la nenek aku nie pemalu sikit sampai umah

"assalamualaikum wan terus datang cium2 aku waduh 2 sukenye aku nie plak cam kucing suke dibelai waduh sukenye jadi aku nyatakan hajat aku untuk kali terakhir abang cakap cuba la sarungkan sekali lagi pas nie x leah tengok dah cincin nie 7.6.2009 bari dapat dan jadi hak milik kekal hehehehehehe "alangkan bahagia nya heheheheheh

hari pun dah lewat dah lepas senbang2 ngan wan dan atuk aku pun balik la umah abang hantar balik ngan motor atuk merempit lew kami berdua hehehehehe
sampai kat umah aku berulang kali mengungkap rasa,TERHARU dan terima kasih padanya gembiranya hatiku!!!!!!!!!
HANYA TUHAN YANG TAHU

cam lirik lagu
TUHAN SAJA TAHU PERASAAN KU

No comments:

Post a Comment