Wednesday, April 15, 2009

YEYE BALIK KAMPUNG RAYA




balik kampung cam biasa aku balik sendiri nak buat cam mana masih ag cam biasa kata semangat masih teringat di cuping telinga selamat pulang katanya aku dah mula sayang pada dia hehehe mengedik la sekejap balik kampung last berbuka puasa ngan mama,mak ani ayah kakak dan adik 2 mak tok..mak ndak....huhu dah selamat sampai harus kew info bagitahu la yang aku dah sampai hehe jadi bila dah abis berbuka malam raya tue x buat pape just tengok adik2 main bunga api dia pun send la satu sms selamat hari raya punya ucapan mama dah perasan masa tue kakak sms ngan sapew kan heheh x ade sape la pak wa ka hehehe ada la mama sibuk la hehehe teman tapi mesra kan
jadi malam nie tido lambat la hura hura dengan family kan hehehe.....
esok raya daku terima panggilan dari dia la sapew ag biasa la suasana gembira kan jadi x ade benda but bila dia call bukan dia yang cakap alih2 mak dia yang cakap adoiii terkezut haku adoiii tergagap2 aku bercakap cepat benar sampaikan berita kat mak dia..anak mak kew hek heheheh jadi aku cakap cam biasa cam x ade benda biasa la ucap selamat hari raya mak dia pun sporting gilo la hehehe x sabar nal balik KL la plak hehehe kat kg nie biasa la nak tunjuk sapew yang paling hebat tambah2 sepupu aku yang hevok tue kan... menyampah aku kan

No comments:

Post a Comment