Saturday, April 18, 2009

abis raya bukan kaya kayap


hehehe bila dah abis raya kita kayap la
heheheh nak 2 bila budak datang raya abis la dah tue tahu plak aku duduk kolumpur kaya katanya masyuk hehehehe x tahu taraf hidup dia mak ai hadoyai heheh x pew la setahun sekali kan lagipun bersedekah ini amalan mulia yew budak2 zaman sekarang 50 sen x layan babe nak duit kertas babe yang syoknyer
kerenah datang umah aku cakap cam nie "kak nani kami datang nak beraya makan x nak dah kenyang nak duit jew ahaks ayat yang kuat dari mulut aku tenet tenet !! heheh mana leh cam tue cayang cape nak duit masuk makan dulu sapew makan dapat duit banyak biasa la budak 2 kan kali budak kecik nie yang best nya aku adalah insan yang suke mengusik budak 2 telatah nie atau tabiat nie aku ikut abang sepupu aku la abang YA hehehe.....
nak jadi cerita ade busa nie nama dia abdul syukur dulu la aku mula 2 g KL aku balik kg dia tanya kak nani keje apew kat KL
aku jawab dengan selamba hahahah keje saya merbahaya heheh apew kejenye heheh mak dia cakap GOSOK GG BUAYA heheheh then aku cakap plak keje aku DOKTOR sunatkan orang dia plak paling takut nak sunat nie heheh lari satu kg bila dia nampak aku pegang kapak hehehehe aku nak potong kayu dia cakap aku nak potong heheheheeh

No comments:

Post a Comment