Wednesday, April 15, 2009

kat KLCC





bila sampai kat sana masing masih tertanya...ape yang sedang berlaku nie kami g makan walaupun masih kenyang pas berbuka tadi so kami g la lepakk kat taman kan lihat air pabcut di kolam tue kan so dapat la nikmati suasana malam di KLCC tue kan so aku terkejut soalan yang pertama yang kuar dari mulut dia sudi kew sehidup semati dengan abang amy aik apew punya soalan daaaaa heheheh kelakar dan jiwangnya adakan ini lamaran aku bertanya kenapa ?? waduh 2 apew nak jadi ngan kami nie hehehehk jadi aku tanya ag adakah ini benar semata 2 kan so dia cakap dia serius kan..........................dia bukan orang senang katanya la aku cakap aku pun sama la..aku pun datang dari keluarga yang bukan senang kan...jadi ade masalah kew!! serius jugak nie 1st soalan yang aku tanya napew masa mula kenal seminggu dia minta putus jadi dia cakap ade gadis yang bernama NORA hadir dalam diri dia di sebab kan hal itula dia minta putus tergaman aku sebentar YEW KEW NORA yew hehe ok la tue mungkin masa tue nora adalah insan yang istimewa kan so x leh cakap banyak....jadi aku tanya ngan soalan cepu mas NORA mana katanya LOST contact ek ok aku sedey la masa tue jadi aku diam jew sayang masih sayang jadi diamkan sajew ikut kata dia jadi 2 ari ag aku nak balik KG kan so biar jew la kan

No comments:

Post a Comment