Wednesday, April 15, 2009

10.10.2007 hari yang mengharu birukan


wah rie balik keje kul 5.30 petang...so ari nie ade janji ngan linda nak g bazar ramadhan sama..katanya nak berbuka sesama la jadi cam biasa la nak g beli makanan si linda nie pelik sikit la dia nie x makan nasi so makan jew makan yang ringan2 cam kuih muih mutabak semestinya dia beli ari tue... time nie kak pun x duduk ag cuma ada aku linda dan kak N kalo kak N nak makan sekali x kot jauh panggang dari api sebab dia BZ jew biasa la manager JUSCO cam 2 la hal malam plak dia ngan EZ sekarang dah tunang pun mereka kekal abadi ek nak jadi cerita bila dah g bzar ramadhan aku x singgah pun kedai abang amy nie heheh bukan apew sakit hati la ngan dia kan biasa la orang dah x nak kita sedey la katakan but semalam ade jugak la sms ngan dia just tanya dah makan kew puasa kew ari nie huhua biasa la x kan nak baut musuh kan nga dia kan still ag kawan kan huhuh dalam kul 6.30 petang dekat 2 nak buka dia call aku dekat no 0194298847 kan hehehe so aku ingat ape la dia nak kan huhuh so dia tanya aku buat apew malam nie jadi aku cakap la x buat apew so sekat 2nak raya nie aku minta la ampun minta mahaf la hehehehehe kalo ade salah dah silap dia pun sama la cam drama la heheheh jadi dia tanya ag ade masa x kalo kita kuar malam nie wah dia ajak dated jadi aku pun terkezut la hehehe tetiba kan ajak aku dated kan aku pun xbuat pape boring kan so terima sajoooo jadi kami janji nak jumpa kat LRT wangsa maju berdebar2 la aku jadinya hehehehe kami berjumpa di tempat dijanjikan so x janji pape ek bila dah nak dtang jumpa jek aku tengok dia dari jauh aik baju sama la colour coklat la plak sama la plak kan adoiiii kata orang ade jodoh nih yew kew hik ik jadi kami g KLCC biasa la lepak kat taman dia kan so

No comments:

Post a Comment