Sunday, April 12, 2009

I AM BACK


hai semua wow dah lama la x updated blog aku cam 2 ek aku tengok cantik-cantik la huhu dah lama x updated...bukan malas tapi x sempat harap2 pas nie adela masa nak updated...kan so kat sini aku nak memperkenalkan pada seseorang yang telah mencuri hatiku sebelum dan selepas
insan yang speacial yang banyak membantu dan juga sentiasa berada disisiku walau apa keadaan sekali pun MUHAMMAD RIZAIMI BIN AMINUDDIN

nie gambar dia sebelum kenal ngan aku huhu skema kan dengan cermin mata nobita heheheh
simple dah x pandai bergaya tapi bila dah mula bergaya adoyai!!!!!!!!bole runtuh jantung aku bila tengok dia masa nie dia just kawan aku saje kenal dia pun masa nie dia keje sambilan kedah pak cik man.nak jadi cerita kedai makan nie dekat sangat ngan umah aku jadi aku nie kalo malas masak jadi aku g la beli kat kedai pak cik man masa tue aku kenal Lily sorang tomboy yang bayek la sangat dan kak ina yang rapat la ngan aku kan huhu 1st day aku g makan kat kedai nie aku nampak la mat nie masa nie adoiii aku cam biasa ag bila aku tanya lily ngan kak ina sapew mamat nie diorang cakap la perkerja baru tapi time tue dia cam biasa la jew alamak...aku makan cam biasa la huhu tapi bila dah mula bergura lily kak ina ngan mamat nie dia tersenyum la plak but yang bole buat aku tertawan ngan mamat nie adoiyaiiiii senyuman pertama dia babe adoiiiiiii
hancem plak <3 DAH TERTAWAN HATIKU ini wah jadi masa nie dia berwajah seperti gambar di atas kan huhu hencem la bagi aku hehehehhehe waduh !!!!!!masa nie dia keje ngan pak cik man then aku plak masih keje dekat jusco secret recipe kan heheheheheheh mana cun masa tue selekeh jew kan hehehehehehe

No comments:

Post a Comment