Tuesday, April 14, 2009

al Kisah Cinta Kami

Dah masuk seminggu aku berkenalan ngan dia jadi malam yang last sekali ahad dia hantar sms pada aku yang dia nak aku buat hal masing-masing aku menjadi tanda tanya kenapa??sedangkan aku ok aje dengan dia sebelum nie bila ditanya dia cakap x ade pape aku sedey giler dalam hati ini yew la mungkin aku nie x cantik x sepadan dengan dia kan so aku hantar sms kat dia yang aku setuju ini atas permintaan dia jadi 18 haribulan aku dah mula start keje baru aku dah bagitahu dengan kak ina yang aku dah benti keje kat sini jadi mulai dari hari ini aku jarang la datang makan kat kedai nie ag aku jugak dah ceritakan kat kak ina aku dah x ade pape ngan dia dengan nada yang sedih sangat biar la dia dengan hakuan sendiri aku ingat aku dah x leh bersama ngan dia walaupun sayang tapi aku kene hormat keputusan dia nak buat cam mana x kan aku nak g merayu melutut buat drama hindustand kot jadi aku dah x call dan x sms dia ag keje kat celcom la akhirnya aku kan bila ditanya kak ina abang amy ada tanya akak mana ko x nampak jew aku cakap la ko dah benti keje kak ina cakap wadu2...kenapa hurm heran jadi keje la cam biasa dia pun x cari aku sendiri nak tanya orang buat apew aku pun bukan penting sangat jadi 1st gaji bole la cukup 2 makan second gaji wah masyuk wawawa...SUNYI la tanya tawa riang dia.RINDU ar nak buat cam mana dia x suka aku kan

No comments:

Post a Comment