Monday, August 24, 2009

RAMADHAN AL MUBARAK





hari ini aku berbuka di tingkat 5 cam biasa la masuk keje petang mesti la kene RMC
kan sukernya aku so mencari tempat yang terjamin masa menjawab call hehehe so nurul ngan wan ari nie g bazar ramadhan wah sakan budak 2 nie lari kejap g beli makanan huhu aku pesan ngan nurul air tebu ngan nasi kerabu,cam puasa ala join sekali nak awatnya huhuhu

so aku ready nak jawab call kul 5.30 dekat 2 nak pukul enam so keje x ade la terasa buhsan sangat jadi rehat kul 7.30 malam sharp nak g makan lapo sangat
dalam kul 7.30masuing 2 dan berbuka so tekan aux 1 masing 2 g level 5 makan kami makan satu team la best sangat aku makan nasi kerabu wan pun sama makan upernyer sedap aku sebelum nie x pernah makan pun saja nak try tengok cam sedap jew ka upernyer memang sedap kan adus menjilat jari la
makan sambil menyembang
marah pulak si nurul.......................
masing 2 lapa puasa kalah budak kecik la

aku sempat jugak ambik gambar kengkawan aku yang kelaparan huhu tengok la
cam mana upernyer huhuhuhuh
kan

memang best walaupun sedey x dapat berbuka ngan family memadai la sini pun cam satu family...................

No comments:

Post a Comment