Wednesday, August 5, 2009

BALIK KAMPUNG


pagi bertolak dari KL kul 10.30 kata jew kul 10.30 padahal tengahari jugak bengang aku nak buat cam mana kan nak balik jugak kg aku x kira janji aku dapat balik kedah petang nie aku nak kene ade kat kedah walaupun keadaan aku cam x berapa sihat sangat kan
balik kampung ziarah kak ta best sangat huhuhudapat pegang baby hehehe tapi takut sangat pegang lembik semacam jek baby tapi masa aku datang umah dia dia tido jek alamak bila dia senyum ade lesung pipit dua belah alamak mahai tue kata prang kedah bila dah besar nanti mesti jadi rebutan jejaka jejaka tampan huhuhuh walaupun aku balik 2 ari jew tapi aku rasa syok bangat huhuhu bie pun cam malu 2 plak ngan family kak ta tapi minum kopi umah kak ta sampai 4 cawan wooowooo x tido ooooohehehehehe

No comments:

Post a Comment