Wednesday, July 29, 2009

damaikan jiwaku

hari aku keje kul 9 alamak lambat ag nak g keje hurm alaaaaahai !!!!
nasib baik aku ade minta tolong geng-geng satu team kan susah la aku bukan apa susah bangat bangun awal dalam masa yang sama cam dah buhsan keje ngan celcom nak buat cam mana kan... datang keje dalam keadaan sakit tekak plak tue sakit jew memanjang nak buat cam mana dugaan TUHAN dia nak bagi sakit nak tengok sama ada aku nie sabarkew x huhu jawab cal cam x adew perassan memang perit giler bila dah sakit tekak pas tue bercakap sepanjang masa hahai lagi la bertambah sakit kan nasib baik 4 jam kojo 4 jam rehat dapat la aku rehat kul satu log out aku g makan ngan team mated aku nurul ngan mard nurul belanja malu la hehehheeeh thank to nurul sebab banyak bantu aku la dari segi 2 yang aku perlukan heheh
Moga TUHAN memberkati kau nurul murah rezeki kau amin...
pas makan aku naik kat surau apew ag membuta la x ade keje lain 2 orang kawan aku nie g jackel katanya nak g beli baru raya masyuk huhuhu
so aku x kisah la korang nak g mana janji aku dapat tido hahahaaku masuk surau ting 10 buka tudung baring dan terlelap tido sampai kul 4.30 ptg....
tetiba aku terima miss call dari sapew entah lantak la aku ngah tido nie kan so perdulikan aku hahahha.........
bangun ade sms dari bie yang tengah tido terus bangun aku dia send sms nak bagitahu yang dia nak tido jugak hampagas xpew la masing-masing penat kan nak buat cam mana
aku menanti malam x sabar nak balik dah nie nak jumpa bie

No comments:

Post a Comment