Saturday, July 11, 2009

AKU DI BANDAR TUN RAZAK







khamis yang lepas aku coti hehehso x ade keje nak buat bie ajak g umah aku pun x ade buat pape jadik aku ikut jew la dengar kata along balik coti jugak seminggu lama x jumpa jadik ley la jumpa along sekali kan kul 12.00 kami bertolak sampai sana kul 1 lebih la heheh sempat ag bergambar kat sana kan x ade keje so smpai umah abah mak siti puasa abang tido menunggu anak dia datang lambat sangat biasa la kalah PM anak dia nie kan hurm apew bole buat sampai sajew abah ajak makan peghhh baru sampai terus makan fullamak !!! mak ai langkah kanan...la nie... so makan sambil bersembang la kan mak siti masak sambal sardin....keropok ikan then timun sedap jugak makan reramaikan....
so lepas makan cam ular sawa la kan sembang2 la kat umah abah abah cerita pengalaman keje ngan aku so dia ade cakap nak aja aku cara urut orang bersalin sebab abah memang tabib tradisoinal wah dikeluarkan certificated yang dia dapat sijil 2 penghargaan dia dapat dari kementerian kesihatan malaysia bangga giler la aku tengok bapa mentua aku nie wah hebat so petang sikit aku cam penat tertido dalam bilik bila aku sedar jek aku bangun la ingat cam umah aku rupanya umah orang alamak malu la huhu bangun jek bie cakap abah belikan durian huhuhuhuhusedap rupernya hantu durian plak bapa aku nie balun sajo dekat 10 biji makan hayayayayayai bole pening cam nie layankan sajo... malam mak siti nak berbuka kami sekeluarga g makan kfc bie belanja...huhu satu family g makan pas makan kami pun balik umah ambik barang dan bersedia untuk balik wangsa maju hehehe

No comments:

Post a Comment