Tuesday, July 7, 2009

actv seterusnya







bangun pagi aku tengok danish main 2 kat depan pintu bilik huhusuka aku melihat telatah budak kecik nie kanmama dia sibuk jew kat dalam bilik aku tengok kan mengemas umah kan dah jadi suri umah nie kene la rajin aku bangun jew kemas 2 tempat tido aku.lia masak mee goreng cian danish selsema batuk 2 x ade la teruk sangat mama.bila di tanya danish dah ada ubat kew lum ag hurm apew ag..in actv pak long dia nie memang x ley duduk senang yew la kan sayang anak buah katakan ajak laku g beli ubat aku naik kereta nuar kene la drived kan dekat jew kan so apew nak dikata g la klinik suraya beli ubat then g kedai runcit sekali beli telur nak makan ngan mee goreng then bie pun x lepas peluang nak beli rokok kan
bila dah beli barang balik umah apew ag makan la mee goreng yang lia masak hurm memang pedas dan sedap so lia kata nak masak sambal udang dan sup ayam cam best jew x nak la pandai dah aku nie tetamu aku tengok dia pun cam bz jew kan aku de la tolong 2 kan hehehehe jangan kata tolong masak tolong masak sekali kan
lepas makan danish apew ag memang lincah la so bie mengantuk masuk tido kan lepas makan jadi ular sawa kan jangan kata nak bangun kew apew aku ngan lia siap karaoke ag cam nak pecah satu umah x ade perasaan la x bangun jugak tido mati kew apew x tahu la so kul 1 lebih cam tue hakim balik dari test lesen aku..jap ag kul 3 nak g keje aku hidangkan la mee goreng untuk dia kan kesian jugak tengok dia kan penat huhu aku pun layan la astro citer entah pape entah baru la dia bangun kan aku buat 2 tido datang nak pujuk aku kan hurm jual mahal sikit kan hehehehehehe
so pas tue lia masak sambal udang ngan sup peghhhh!!! memang sedap gilo la ngan ulam petai hahahaha x lepas peluang join makan lia pada masa yang sama lia ade cerita kat bie pasal nuar adeq bie aku dengar jew la apew yang dia cakap hurm malas nak campur sampai kan lia menangis sambil cerita alamak cam cian plak aku buat la main 2ngan danish kan!!!!!!!

ingat aku x nak campur so aku pun apew ag cakap la ngan lia apa yang bole menyenangkan hati yew la asam garam kehidupan suami isteri x gaduh x sah so lepas makan kami apa ag duduk dekat sofa alamak kene la ade pencuci mukut ade la anne !!! naik motor nak aiskrim la jeng jeng bie belanja kan hehehehehe
makan aiskrim ngan danish hehehehehee!!! bie pun makan teringat balik masa budak 2 kan huhuhuhu
bertambah batuk Danish nanti x pew makan ubat sajooooo...

No comments:

Post a Comment