Friday, July 3, 2009

ACTV MASA CUTI

semalam khamis 2.07.2009aku masih bercutiso aku dah lama x masak semalam aku masak bihun doreng taraaahehehe kawan 2 satu rumah dapat makan masakan aku yang x seberapa kan
alkisah taibbbbbangun pagi mandi pastu aku g mini market wangsa maju so aku beli la barang 2 yang aku perlukan aku..so bila dah abis beli lokasi seterusnya block A12 307 mana ag umah mak cik aku daaa
buhsan duduk umah kan g umah mak cik aku nie nak selesaikan keje aku aku kemas bilik kakak yang cam kapal karam mak ai dah lama x betul kemas mak cik aku cakap banyak harta karun memang betul pun
aku tolong la angkat almari antik dia yang x berapa antik tue hik hik ala x slaah kalo membantu insan yang lemah kan mak cik pun sekarang x berapa nak sihat so aku ringankan tulang aku yang dah tahu berat nie kan hehehe tolong dia kan hehehehhee.kul 8.30 lepas masak aku pun balik umah wah budak 2 umah aku makan x hengat nie mak buyung pun makan sampai sakit perut la kan sampai menangis la kawan aku nie bulan 5 kahwin bulan 7 dah ade baby kan bunting pelamin kan hehehehehehe rezeki alhamdulilah bulan depan dia bakal pindah,so lepas nie duduk umah sendiri la dengan suami tercinta pas tue kak baiti plak hurm semua dah kahwin apew daaa ade turutan pastue tipah hurm
so bila dah makan alamak aku pun rasa cam x larat sangat so esok aku keje pagi aku ambik la baju kurung aku kan so aku seterika dah gantung kat tempat yang sepatutnya dan pas mandi aku pun masuk bilik nak tido pas tue aku dapat cal dari tunang aku cakap bapak dia nak datang ngan mak siti adus maknananya aku x ley tido ag la nie
mungkin ade hal penting nak di bincangkan la nie kot ikutkan saja.walaupun penat x pew aku kene berkorban x pew
so g la makan kat kedai tempat keje la berborak berborak pasal masa lama keluarga mereka sambil makan so abah cam dah penat so dia nak minta diri
aku pun nak keje katanya esok need to rest !!! alhamdulilah tunang aku pun memang x larat x sihat sakit kepala.....kami pun bergerak balik .salam salaman then mereka pun balik la
aku dah sampai umah so aku pun masuk la tido kene bangun balik kul 5.30 alahai relakan sajoooo.lepas cakap ngan bie aku pun masuk tido selamat malam !!!!! seharian sibukkan diri

No comments:

Post a Comment