Sunday, July 5, 2009

ACTV HARI INI :)




ari nie aku keje so kawan 2 kat umah g kg kemensah mandi manda hahaha aku plak keje bagai kerbau kat sini,x pew la nak buat cam mana jadi aku bangun 11.30 pagi cam x cukup tido sangat nak kata aku tido lambat x ade la lambat sangat so masuk keje cam biasa aku login cari tempat then duduk jawab call cam biasa aku lapa sangat cari kak ina then beli sandwish kak ina jual then kengkawan yang lain nak order mcd so aku nie tumpang la sekali kan heheh makan mc chiken la hurm sedap jugak so rehat kul 4 semua berkumpul kat tingkat 5 then makan 2 lepas makan sempat ag aku bergambar di sekitar kawasan laman luar tingkat 5 kan dalam lif pun aku tangkap juga gambar hek hehhe so lepas makan dan bergambar aku naik balik lepas tue aku kene la jawab call lagi sampai lebam balik keje kul 10.30 apew nak buat makam nie kata nak g puchong kalo jadi la dah lama x g tengok si budak kecik danish tue kan

No comments:

Post a Comment