Saturday, June 13, 2009

aku KeW Nie HaHA


lepas abis make up danie memang x bagi aku g kat cermin aku plak gabra gilo nak melihat muka aku nie kan nak plak bilik make up tue cermin x ade kata danie rosak hehehek ade2 saja la kan hek hek,
abis make up aku g bilik persalinan untuk pakai baju danie cam penat jek aku tengok dia kan yew la dah berapa ramai dari pagi datang make up ngan dia hahaha dengan karenah -karenah yang tertentu kan hurm aku masuk salin baju dibantu adeq syakinah hehehehe adeq memang banyak bantu aku la walaupun kedegilan dia membataskan segalanya dia tetap berada di sisi aku..ALHAMDULILAH
la walaupun dia degil masih mendengar cakap kan hehehek hehehek
adeq demok-demok kan huhuhuh,malas kekadang rajin berat BONTOT wakakaakka

so bila dah pakai baju,ade masalah dalam nak memilih tudung danie syorkan aku tudung yang berwarna gelap so aku ikut jew la dia kan lebih arif dalam hal ini kan so aku pun pakai jew kan so masa yang sama adeq menunggu jek dengan tekun kan ajib ngan gelagat dia mulut senget balik kedah cam 2 la dia mulut dia cam orang kene strok la kan,kaki luka entah mana entah dia g ikut adeq aku yang no.3 tue sampai luka buat aku risau jek kan heh

setelah kian lama aku menuunggu si danie siapkan segala yang perlu aku pun menunggu orang datang jemput hehehek sempat ag berpisong maut hek dalam kereta malu lah dengan berbaju maroon dan merah dari jauh dah namoak aku kan nak buat cam mana jadi ayu kejap untuk ari nie kan heheheek

No comments:

Post a Comment