Friday, June 12, 2009

6.6.2009 SABTU morning 9.00pagi

6.6.2009 SABTU bangun pagi jek !! mama cakap nak g pasar so g koodiang pasar sabtu nanie ajib dan adeq syakinah ikut sama aku dan mama, mama cakap tengahari kene g jumpa abang zam sepupu aku yang terdekat aku nak beli ayam bukan anak ayam, ek ayam masakkan esok hari heheheheh petang ade gotong royong ek kat umah hehehehee

so bila balik dari pasar si nani ngan ajib nak top up aku plak nak g beli barang kat supermarket yang terdekat hehehehe so dalam masa yang sama mama tinggalkan aku di supermarket CMART hehehehehe nak jugak bagitahukan nak famous kan nak baut cam mana heheheheheso aku pun beli barang sementara mama g jumpa abang zam aku bawa adeq 2 g top up biasa la masing 2 ade bf and gf dah pandai dah kan so kene la roger time by times g kedai tempat kak ilah kerja kat sana kami chit chat the 30 min mama pun sampai then kami pun balik la umah dengan ayam -ayam heheheheh

kami juga beli tembikai the buah durian hehehe best giler ek hehehehe makan la sepuasnya heheh petang dalam kul5.30 tue semua sedara mara datang untuk gotong royong mak long mak ngah mak cik mak lang semua datang untuk meriahkan ag majlis hehehehhee

No comments:

Post a Comment