Wednesday, June 10, 2009

5.6.2009 JUMAAT

makin berdebar hati nie bila dah nak dekat hari yang dinanti kan bukan apew x pernah alami sebelum nie duk menyibuk majlis pertunangan orang lain kan sepupu sepapat aku la kan so kali nie aku plak yang kene hadap majlis aku sendiri aku bangga sebab aku buat sendiri gubahan hantaran dari hasil sendiri la.bangga la rasa kenangan x dapat aku lupakan...hik hik yew la bila dah meningkat usia nie kan bila tengok balik mesti best lakan hehehehehe....huhu rinie bangun awal nak balik kedah ngan bas jew huhu yew la x mampu naik beli kereta kan
huhuhu merendah diri plak.....yang bestnya bakal 2 adeq ipar sekali nie diorang nak ikut hehehe,balik bersama mak ani jadi kami berkumpul kat depan wangsa maju seksyen 1 hehehehe
mak eton selaku bakal mentua akuy datang sekali lagilah aku cover malu katanya tersipu2 cam siput sedut la hehehe ayah radsid pun datang sekali hantar anak dia si nanie dan ajib hehehehhe,nak ikut aku balik kg bakal tunang aku pun ade menyibuk nak ikut katanya hehehhee BERTAMBAH MALULAH AKU KAN mak eton plak suke usik 2 aku kan mak mentua sporting kan hehehe.so bas bertolak kul 9.00 kami kuar awal takut traffic jem bangun la awak so sampai plak awal kat pudu raya so makan la dulu kat kedai mkan kat sana wah pak cik siap bagi aku RM ?? untuk meringankan beban waduh2 baiknya bapak mentua aku nie kaN :)
lepas makan kami g la tunggu bas ,JELITA wah semua yang naik JELITA kan hehehe
plat KBN 55 jadi bila bas dah sampai kami pun isi la segala barang dekat perut bas dengan bantuan si jantung hatiku pengarang jantung intan berlian wah cam2 jadi ringanla beban aku kan so kami naik then pilih sitting masing2 mak ani dengan karenah dia so ajib dan nani dengan karenah mereka yew la 1st time naik bas double hehehehehehe
x sabar nak sampai kedah, dalam masa yang sama si driver bas memang aku kenal kan sebab memang muka aku jew naik bas tue kan mana ade muka lain kan kira pelanggan tetap la kan hehehehek jadi x la buhsan bila bas dah nak bergerak so kami bersalam salaman ngan semua yang ada kat situ tanda perpisahan huhuhu yang x leh tahan bila bersalam ngan bakal tunangku itu dia pesan nantikan kedatangan abang sayang peghhhhh touch giler seh hehehehehe terharu ,kelakar pun adooooo hurm bas pun bertolak setelah masa yang ditetapkan lambaian abang buat kan aku rasa x sabar nak tunggu 7.6.2009 hehehek

No comments:

Post a Comment