Monday, May 25, 2009

INI CERITERA KAMI



hurm hari demi hari,bulan demi bulan,tahun demi tahun.jadi dia ambik keputusan untuk ikat aku eh bukan dah.kata mak tok panjangkan perhubungan hurm kata mama anak mama kene beli hek,bukan la.nak kata dia melamar dia cakap cam biasa jew!!!!!!!!!!!
aku memahami mungkin dia bukan mat jiwang hehehe.mula 2 sekali aku bertanya boleh kah aku untuk hadapi semua nie kan sudah lama ku kenal dia dia ajak kahwin heheh aku memang sayang dia kan aku on sajo ag pun mak eton ngan abah dia abah aminuddin dah jumpa aku dah kenal aku sayang bangat pada aku begitu juga family dia mama ngan adeq 2 pun suka dia bukan kata family terdekat semua la yang suka kat dia..asal aku balik kg jew sorang jew mesti tanya mana DIA kan hehehehe,MAMA plak mana menantu mama aku pun cakap huh bukan menantu tue HANTU la hahahahahahah.... kiranyadia nie mudah untuk bergaul ngan semua orang...jadi kami dah tentukan tarikh semua family pun dah setuju kan sekarang persiapan 50% siap yang so specialnya dia buat sendiri gubahan hantaran pelik kan...x pernah dibuat orang.so awal bulan 5 kalo x salah time cuti kot kami g gaint beli barang nak buat hantaran aku pun buat sendiri jugak sebabnya nak save bajet yew la ngan keaddan sekarang aku kene la berjimat so aku jado terkejut dia cakap nak buat sendiri selalunya kan!
kalo lelaki nie kan dia akan bagi mak dia buat kew family terdekat dia buat kew hurm bertungkus lumus buat sendiri la satu hari satu gubahan dia siap kan,dan aku punya gubahan aku pun dia banyak la bagi pendapat memang berseni la hasil kerja tangan dia memang cam beli terus dari kedai la kan hurm memang ajaib ini orang la kan

No comments:

Post a Comment