Tuesday, April 14, 2009

Ramadhan Al mubarak

masa bulan ramadhan .tahun 2007

hari nie aku berbaju kebaya hitam heheheheh biasa la dah lama keje jadi kene la ubah keterampilan heheh but aku x leh makan PUASA la heheheeh jadi keje pagi balik petang dah dekat nak berbukan la kan bazar ramadhan pun dah nak tutup dah so masa azan aku balik dengan cepat la tapi bila dah sampai kat LRT wangsa maju tue dah lambat berbuka puasa x leh lambatkan ag jadi singgah la kedai CIK WATI kebetulan ade lak dia leh lak dia nak buat drama heheheh abang adik apew ag di sakatnya aku merah padam muka aku hehehehehehehehe

bukan hari2 la aku g kedai tue kalo boleh x elakkan jumpa abang amy kan kalo x dapat nak elakkan nak beli makan berbuka puasa kene la singgah so cam biasa balik umah dan aku buat jew hal aku sendiri heheheheheheh dekat 20

1 comment:

  1. ops..!!hr nih dah 20 may...
    huhhuhuhu..blog nih br pos ker?

    ReplyDelete